Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~malus | użytkownik

imię i nazwiskoŁUKASZ adresKrosno/ILINOIS zarejestrowany29.03.2009 @04:44:17 ostatnio na stronie30.10.2011 @00:24:16

po prostu amator z doskoku :D

Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu:D.
Mark Twain


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty67 komentarze974 posty na forum0

komputer / sprzęt
maly i duzy =)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~katarzynka85    05.11.2011 @16:01:10
~katarzynka85    28.12.2010 @17:43:24
100 Lat
~katarzynka85    20.03.2010 @14:29:38
Pozdrowionka
~katarzynka85    13.02.2010 @15:10:25
~xkropencjax    17.01.2010 @19:21:55
heh spoko, nie no czasem tak bywa
_______
Nie dziękuj - SKOMENTUJ I OCEŃ ; )
~xkropencjax    17.01.2010 @19:20:21
tak? wygląda jakby bylo wygladzane itp .
_______
Nie dziękuj - SKOMENTUJ I OCEŃ ; )
~katarzynka85    25.12.2009 @04:36:12
Wszystkiego Najlepszego na Święta
~B8E    10.12.2009 @11:29:05
no co ty, to policjant, na writerów jeszcze przyjdzie czas
~B8E    07.12.2009 @14:15:35
i dziękuje ponownie
~B8E    06.12.2009 @20:13:16
pięknie dziękuje
~katarzynka85    31.10.2009 @13:29:05
~CerBEER    27.10.2009 @03:01:24
zapomnialem dopisac ze grupa na gogle teoretycznie zmienila język na angielski, ale najprawdopodoniej to sie nie przyjmie z 20 osob Dwoje stwierdziło że może być po Polsku ale czuja sie bardziej konfortowo pisząc po angielsku.
_______
~Comodo rewelacja 09.07.2011 @05:11:10
Ładna dziewczyna, reszta kiepska
Daje maxa, bo jest goła
~CerBEER    27.10.2009 @02:33:35
troche hdr troche zwykłe zdjęcie troche jakiegos efektu...
_______
~Comodo rewelacja 09.07.2011 @05:11:10
Ładna dziewczyna, reszta kiepska
Daje maxa, bo jest goła
~katarzynka85    06.10.2009 @16:06:39
Czekam na dalsze prace drogi kolego
~Al131    28.09.2009 @06:03:10
Moze skoczymy kiedys na piwo
~maalia    09.09.2009 @07:36:56
hah, jesli chodzi o moj domniemany pobyt tam,nie mam co do tego wątpliwosci-w przeciwienstwie do zniesienia wiz..ale to rozlegly temat, wiec daruje sobiedzieki, pzdr - i do obserwowanych
~imdivers    09.09.2009 @02:54:07
to jeszcze nie to co powinno być
~milu77    08.09.2009 @09:55:25
Nie wiem, czy już pytałem ?! ale z racji iż mamy oboje Olka, to powiedz mi jeśli możesz jak zrobiłeś ostatniego hdr'a, tego z ciężarówką ;p W sensie ile fotek połączyłeś i w jakiej rozpiętości światła, no i na jakim programie to sklejasz ?

Będę wdzięczny za info ;p

Pozdro z Polska!
~maalia    08.09.2009 @07:45:29
dlaczego nie ma czego? /uwzgledniając, że 90% przeżytych "nieszczęść" z czasem staje się "przygodą", to zazdroszcze tak czy siak! zobaczenie kazdego innego miejsca warte jest pozazdroszczenia pzdr.
~MarcinDabrowski    05.09.2009 @10:28:01
Dzięki wielkie i PZdR
~dimage7    31.08.2009 @04:34:18
heh, ja właśnie uwielbiam takie ziarno ;]
~TheCow    31.08.2009 @02:35:22
_______
"Yesterday, all my troubles seemed so far away..."
~urf    17.08.2009 @01:04:29
Ciekawa galeria na pewno jeszcze zajrzę...
_______
Im więcej się wie, tym częściej się milczy...
~mollymaya    16.08.2009 @22:43:30
niestety jutro koniec urlopu
_______
One picture is worth a thousand words...
~Joanna2006    15.08.2009 @23:32:22
dziekuję
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt